על פרץ ההשראה והיופי של המוזיקה של יוהן סבסטיאן באך ובני דורו: קופרן, ראמו, מרצ'לו, ויוולדי, קורלי, טלמן והנדל.
בראשית המאה השמונה עשרה הופיעו על בימת המוזיקה של אירופה מספר מלחינים אשר זכו לתהילת עולם, חלקם בחייהם וחלקם שנים רבות לאחר מותם. מה היה שם באותה תקופה שהניב את "עונות השנה" של ויוולדי, את הקונצ'רטו לאבוב של מרצ'לו, את ווריאציות "לה פוליה" של קורלי, את "המשיח" של הנדל, את הסוויטות של ראמו ושל קופרן ואת הסוויטה לחלילית ולתזמורת של טלמן? מה מאפיין את המוזיקה הצרפתית ואת המוזיקה האיטלקית של אותה תקופה? כיצד מתייחסים לסגנונות אלה היוצרים הגרמנים והאנגלים? איך כל אלה קשורים אל יוהן סבסטיאן באך? במהלך המפגש נתייחס גם ליצירות הבארוק המאוחר אשר מבוצעות בסדרה הקאמרית ובתכנית התזמורתית של עונה זו.