fbpx
בית>קונצרט>קונצרט הקיץ של הפילהרמונית הצעירה

קונצרט הקיץ של הפילהרמונית הצעירה

5

התזמורת הפילהרמונית הישראלית הצעירה של המרכז למוסיקה ירושלים משכנות שאננים, חוזרת לבמות בקונצרטי קיץ חגיגיים וסוחפים.

במהלך חופשת הקיץ תתכנס הפילהרמונית הצעירה לשבועיים של חזרות עם טובי המוסיקאים והמורים מהארץ ומהעולם ובראשם המנצח פול גודווין  (אנגליה)

אנו מזמינים אתכם להצטרף לקונצרטים של הפילהרמונית הישראלית הצעירה ולהתרגש מהמקצועיות, ההתלהבות וחדוות הנעורים של המוסיקאיות והמוסיקאים הצעירים המבטיחים בישראל.

 

התזמורת הפילהרמונית הישראלית הצעירה היא תזמורת הנוער הסימפונית המובילה בישראל. היא פועלת בניהולו של המרכז למוסיקה ירושלים משנת 2006 בעידוד מייסדה מר ברונו לנדסברג ז״ל ומורכבת מ-110 הנגנים הצעירים הבולטים בישראל, בגילים 18-14, אשר נבחרים ומוזמנים להצטרף לשורות התזמורת מכל רחבי הארץ.

הפילהרמונית הישראלית הצעירה משרתת מטרות חינוכיות-מוסיקליות רבות חשיבות: היא מאפשרת לצעירים מצטיינים לגלות את הקסם והאנרגיה האדירה הטמונה בגוף התזמורתי – שלם הגדול מסך חלקיו;  היא מעניקה למשתתפיה הזדמנות נדירה להכיר את הרפרטואר הסימפוני במיטבו, לרכוש מיומנויות חיוניות להמשך דרכם המקצועית ולהופיע על הבמות המרכזיות בישראל; היא נוטעת בהם מוטיבציה והתלהבות ובו-בזמן משמשת דוגמה ומקור השראה לכל התזמורות הצעירות והנגנים הצעירים בישראל.

חברי וחברות התזמורת משתתפים במגוון רחב של תוכניות הטיפוח של המרכז למוסיקה ירושלים  ובינהן: כיתות אמן בינלאומיות, נגינה בהרכבים קאמריים בתכנית גולדמן, קורסים יחודיים עם אמנים בינלאומיים והופעות בקונצרטים רבים למען הקהילה ולקהל הרחב.

פעמיים בשנה, בחופשת החנוכה ובחופשת הקיץ מתכנסים חברי התזמורת לקורסים המתקיימים בתנאי פנימיה אשר בסיומם מופיעה התזמורת בקונצרטים המתקיימים בירושלים ובתל-אביב. הקונצרטים של הפילהרמונית הצעירה מושכים אליהם מדי שנה קהל של אלפי מאזינים נלהבים, רבים מהם בני נוער וילדים מכל הקונסרבטוריונים ברחבי הארץ.

הקונצרטים מצולמים ומוקלטים ומשודרים בקול המוסיקה ובערוץ היוטיוב של המרכז למוסיקה ירושלים.

העבודה בתזמורת נעשית בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר בהובלת מנצחים בעלי מוניטין בינלאומי ומוסיקאים ישראלים מהשורה הראשונה המסייעים בהכנת התזמורת ובחזרות של קבוצות הכלים השונות. החוויות המוסיקליות המשותפות מעצבות את התפתחות המוסיקאים הצעירים ומלוות אותם למשך שנים רבות. רוב בוגרי התזמורת ממשיכים בדרכם המקצועית ומתקבלים לתזמורות וגופי הביצוע החשובים בישראל ומחוצה לה ומובילים את עולם המוסיקה הקלאסית כמבצעים וכמורים.

בשנים האחרונות ניצחו על התזמורת המנצחים הבאים:

להב שני, הנס פטר אוקסנהופר (אוסטריה), קתרין לארסן מגוויר (אנגליה/גרמניה), בנג’מין זאנדר (ארה”ב) קז’ישטוף חוז’לסקי (אנגליה), אי-אן  שו (ישראל/סין), יבגני בושקוב (ישראל/רוסיה) ואחרים.

פעילויות התזמורת מתקיימות בשיתוף ובתמיכת משרד החינוך המזכירות הפדגוגית, הפיקוח על החינוך המוסיקלי, המנהל הפדגוגי והאגף למחוננים ומצטיינים.

התזמורת פועלת בתמיכתם הנדיבה של יד הנדיב, הקרן לירושלים, חברת סנו, משפחת גולדמן, קרן עזריאלי, קרן לאזוב, הקרן על שם חנן זוז, חברת הראל ביטוח ופיננסים, תא”ל במיל’ נחמיה דגן ותומכים וידידים רבים מהארץ ומהעולם.

לקריאה נוספת

אמנים

פול גודווין
Paul Goodwin-1

פול גודווין

מנצח

הקדישו כסא

אולי יעניין אותך גם

ללוח הקונצרטים המלא