fbpx
בית>נוהל החלפת כרטיסים למנויים

נוהל החלפת כרטיסים למנויים

לכולנו יש אילוצים, וכל אחד מאיתנו מתנסה בשינויים פתאומיים בלוח הזמנים. מדיניות ההחלפות של התזמורת נועדה לאפשר גמישות מרבית למנויים.

החלפת כרטיסים אפשרית אך ורק לכרטיסים עליהם הייתה הודעה מראש על אי הגעה לקונצרט.

ניתן להודיע על אי הגעה לקונצרט עד חצי שעה לפני תחילת הקונצרט, בערוץ הנוח לכם:

  • במוקד השירות הטלפוני של התזמורת, 3766*, הפועל בכל יום מתשע בבוקר ועד שש בערב, בימי שישי עד השעה אחת ובימי הקונצרטים עד תחילת הקונצרט (בשבתות החל משעתיים לפני).
  • במייל  info@ipo.co.il
  • בפקס – 1533-5253695
  • במסרון (SMS) – 055-7000-232

בקשות לשיבוץ כרטיסי מנוי שבוטלו יטופלו החל משבועיים לפני מועד הקונצרט המבוקש. יש לפנות למחלקת המנויים על מנת לקבל את שיבוץ המקומות, באחד מאופני ההתקשרות שלעיל. את הכרטיסים המקוריים יש למסור בקופה במעמד קבלת הכרטיסים לקונצרט המוחלף. יכובדו כרטיסים גם מעונות קודמות.

נוהל זה תקף לבעלי מנוי בתוקף בלבד

 

חשוב לדעת!

  1. לא ניתן להשתמש בכרטיסים שלא בוטלו לפני הקונצרט
  2. לא ניתן להחליף כרטיס שהוחלף ולא נוצל.
  3. מנויי הסידרה לכל המשפחה והסידרה הקאמרית יוכלו להחליף כרטיסים במסגרת הסידרה שלהם בלבד, בתנאים המפורטים מעלה. ניתן להחליף כרטיסים מסדרות אלה לסדרות הרגילות תמורת תשלום הפרש, בכפוף לנוהל זה. אין החזרים כספיים.
  4. אין החלפת כרטיסים לקונצרטים מיוחדים (שאינם כלולים בסדרות למנויים).
  5. כל ההחלפות מתבצעות על בסיס מקום פנוי בלבד. התזמורת תעשה כמיטב יכולתה בשיבוץ המקומות החלופיים, אך אינה מתחייבת לשבצם ברמת המחיר המקורית. הכרטיסים המוחלפים יימסרו בקופה כנגד הכרטיסים המקוריים בלבד. מומלץ להקדים ככל האפשר במסירת הכרטיסים להחלפה.

הזכות לשינויים בכל הפרטים שמורה
התזמורת הפילהרמונית הישראלית עושה כל מאמץ כדי לקיים את כל הקונצרטים כפי שתוכננו. אולם, מסיבות שאינן תלויות בנו, עלולים לחול שינויים של הרגע האחרון בהרכב האמנים, בתוכניות, במועדי ובמיקום הקונצרטים. נא לעקוב אחר שינויים של הרגע האחרון באתר האינטרנט שלנו, המציע מידע מעודכן 24 שעות ביממה.

 

שימו לב!

  •  בתקופת שעון הקיץ יתחילו הקונצרטים במוצאי שבת וחג ב- 21:00
  •  קופת התזמורת נפתחת שעה וחצי לפני תחילת כל קונצרט
  • נציגינו בקופה יטפלו בבקשות להחלפות ו/או שאלות המתייחסות לקונצרטים אחרים – עד שעה בלבד לפני תחילת הקונצרט.