fbpx

יונתן הדס

יונתן הדס

באיזה גיל התחלת לנגן?
התחלתי לנגן בגיל 11 וחצי כשעברתי מתל אביב לרמת גן עם המשפחה. ההורים שלי חיפשו לי עיסוק ורשמו אותי לקונסרבטוריון העירוני, שם התחלתי ללמוד. רציתי לנגן בסקסופון והמליצו להתחיל מקלרינט, ובסופו של דבר כבר נשארתי.

ספר/י על רגע בלתי נשכח עם הפילהרמונית
אחד הרגעים שלא אשכח היה הקונצרט הראשון שלי עם התזמורת, בתאטרון לה סקאלה במילאנו עם הסימפוניה הראשונה של מאהלר בניצוחו של זובין מהטה. מעבר לזה שזו היתה הפעם הראשונה שניגנתי את הסימפוניה, ופעם ראשונה שניגנתי עם התזמורת, זו היתה הפעם הראשונה בכלל שניגנתי קלרינט באס בתוך תזמורת כלשהי. אני לא חושב שאי פעם הייתי יותר לחוץ מאותו קונצרט.

איזה סוג מוזיקה נמצא ברשימת ההאזנה שלך?
כרגע אני בתקופה של המון היפ הופ ופופ. בשבועיים האחרונים אני די חורש על אריאנה גרנדה, וזמרת ששמה Eliza. בגדול אני לא כל כך מאזין למוזיקה קלאסית בבית, יותר למוזיקת עולם, ישראלי ופופ.

האם רכשת מיומנויות חדשות במהלך מגפת הקורונה?
בתקופת הקורונה חיפשתי איך אני יכול להעביר את הזמן בסגרים וגם להמשיך לנגן וליצור. מכורח הנסיבות מאוד שכללתי את יכולות עריכת הוידאו שלי וההקלטות הביתיות, כך שאוכל להקליט ולצלם קטעים עם אנשים מהארץ והעולם. זה לקח זמן והיו רגעים מאוד מתסכלים, אבל בראיה לאחור עשיתי ממש קורס משתלם לעצמי שישמש אותי מעתה והלאה.

כיסא דניס אספנדי